مبانی نظری و پیشینه تحقیق رویکردهای بازاریابی،رضایت مشتری و اعتماد (فصل دوم)

فایل مورد نظر در مورد مبانی نظری و پیشینه تحقیق رویکردهای بازاریابی،رضایت مشتری و اعتماد (فصل دوم) می باشد که پس از مطالعه آن در صورت تمایل می توانید نسبت به دریافت آن اقدام نمایید.
برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دریافت فایل
مبانی نظری و پیشینه تحقیق رویکردهای بازاریابی،رضایت مشتری و اعتماد (فصل دوم)

مبانی-نظری-و-پیشینه-تحقیق-رویکردهای-بازاریابی-رضایت-مشتری-و-اعتماد-(فصل-دوم)

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق رویکردهای بازاریابی،رضایت مشتری و اعتماد (فصل دوم)
در 60 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده.

مشخصات محصول:
توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر
پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
منبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)

کاربردهای مطلب:
منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهی


قسمتهایی از مبانی نظری:

مقدمه

از آغاز دهۀ 1990 بحث بر این بود که سازمانهای مشتری گرا و بازار گرا در بازارهای رقابتی موفق ترند می توان گفت بهترین استراتژی برای سازمانها مشتری مداری است به عبارت دیگر اساس سازمانها مشتری است. امروزه در بازارهای رقابتی سازمانها موظفند خواسته ها، تمایلات مشتریان خود را درک کنند و رضایت خاطر مشتریانشان را فراهم کنند. امروزه بازاریابی در سیر تکاملی خود در مرحله ای قرار دارد که بازار پایان تنها در اندیشه یافتن مشتریان جدید نیستند امروزه هدف از بازاریابی مدیریت تقاضا از طریق رشد دادن و سوق دادن مشتریان تا حد بلوغ در نردبان وفاداری و میل به خرید مجدد سازمانهاست امروزه دیگر رضایتمندی مشتریان کافی نبوده و شرکتها نباید به رضایتمندی مشتریانشان دلخوش کنند آنها باید مطمئن شوند که مشتریان رضایتمندشان مایل به خرید مجدد نیز هستند دراین پارادایم هدف برقراری روابط بلند مدت و متقابل با گروههای ذینفع و مهمتر از همه هدف این است که با حفظ مشتریان و از دست دادن کمتر مشتریان در بلند مدت منافعی حاصل شود که در نتیجه سهم بازار و سودآوری شرکتها افزایش یابد.


قسمتی از پیشینه تحقیق:
در مقاله ای تحت عنوان « بررسی رضایت مشتری از کیفیت خدمات پس از فروش شرکت زیراکس در استان اصفهان»(سال 81)  نویسندگان: دکتر بهرام رنجبریان، دکتر مجید رشید کابلی، مهندس اصغر حق شناس، زهرا یاوری مقاله حاضر با استفاده از پرسشنامه و نمونه گیری به روش تصادفی در خصوص کیفیت خدمات پس از فروش شرکت زیراکس در استان اصفهان از مشتریان این شرکت نظرسنجی نموده است نتایج حاکی از آن است که مشتریان از خدمات پس از فروش از نظر بعد کیفیت فنی خدمات، برخورد کارکنان و هزینه ناشی از خدمات پس از فروش رضایت دارند و رضایت از کیفیت فنی خدمات بیشتر از رضایت از هزینه ها و رضایت از برخورد کارکنان بیشتر از هزینه ها بوده است. با توجه به درنظرگرفتن سه بعد مختلف براي خدمات پس از فروش يعني كيفيت فني خدمات، برخورد كاركنان و هزينه هاي ناشي از خدمات، فرضيات زير مورد آزمون قرار گرفته است تا رضايت مشتريان از اين ابعاد و به طور كلي از خدمات ارائه شده تعيين شود.


فهرست مطالب مبانی نظری و پیشینه پژوهش:
1-2-مقدمه
2-2-سیر تکاملی رویکردهای بازاریابی
2-2-1- رویکرد معامله ای (سنتی)
2-2-2- رویکرد بازاریابی رابطه مند
2-2-2-1-استراتژی های بازاریابی رابطه مند
2-2-3- رویکرد بازاریابی مبتنی بر همکاری
2-3-ارتباط بازاریابی  رابطه مند و وفاداری مشتریان
2-3-1-وفاداری
2-3-2-اهمیت وفاداری
2-3-4-توسعه وفاداری مشتریان
2-3-5-مزایای حاصل از وفاداری مشتریان
2-4-رضایت مشتری
2-5-تعاریف اعتماد
2-5-1-دیدگاه های مختلف به اعتماد
2-5-2-اعتماد در بخش خدمات
2-6-ارزش مشتری
2-7-ریسک ادراک شده
2-7-1-ابعاد مختلف ریسک
2-8-دانش مشتری
2-9-هزینه های تعویض
2-9-1-انواع هزینه های تعویض
2-10-روابط مستمر
2-11-سهولت در خرید
2-12-تکرار مصرف
2-13-قطعیت
2-14-ادارک مشتری از کیفیت خدمات
2-14-1خدمت
2-14-2-کیفیت خدمات
2-14-2-1-ابعاد و عوامل کیفیت خدمات
2-14-2-2-اندازه گیری کیفیت خدمات
پیشینه تحقیق
منابع



پشتیبانی: 09392158693 (لطفا فقط عنوان فایل، نام خریدار و مشکل خود را پیامک و یا در تلگرام عنوان بفرمایید تا سوال و مشکل شما به متخصص مربوطه ارجاع شود).

نحوه دانلود : بلافاصله پس از پرداخت آنلاین قادر به دانلود فایل خواهید بود و همچنین یک نسخه از “لینک دانلود” نیز برای شما ایمیل می شود.
دانلود فایل

برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دریافت فایل


کلمات کلیدی: دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق رویکردهای بازاریابی رضایت مشتری و اعتماد پیشینه تحقیق رویکردهای بازاریابی رضایت مشتری و اعتماد مبانی نظری اعتماد ادبیات نظری رضایت مشتری و رویکردهای بازاریابی فصل دوم پایان نامه رویکردهای بازاریابی پیشینه پژوهش

مطالب مرتبط

مبانی نظری و پیشینه تحقیق رویکردهای بازاریابی،رضایت مشتری و اعتماد (فصل دوم)


بررسی نقش سرمایه اجتماعی در اصلاح الگوهای مصرف

ضوابط و استانداردهاي طراحی استخر شنا (الزامات عمومی) همراه با نقشه های معماری آن به صورت اتوکد

ادبیات نظری و سوابق پژوهشی اهمیت استراتژی مدیریت سرمایه در گردش (فصل دوم)

مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزش چرخه عمر مشتری (فصل دوم)

تحقیق دفاتر اقتصادی

مبانی نظری و پیشینه تحقیق مفاهیم و تعاریف اعتیاد و سازگاری و ناسازگاری زناشویی (فصل 2)

چارچوب نظری و پیشینه تحقیق نظریه های اضطراب و اضطراب امتحان (فصل 2 پایان نامه)

مقاله بررسی اثر باکتریوفاژها بر باکتري هاي لاکتوباسیلوس دلبروکی در تولید فرآوردههاي تخمیري شیر

بررسی ظرفیت پژوهشی از دیدگاه معلمان و نیازسنجی آموزش پژوهش معلمان ابتدایی

مبانی نظری و پیشینه تحقیق نظریه های سبکهای اسنادی