ادبیات نظری و پیشینه تحقیق کیفیت خدمات ومدل سروکوال (فصل دوم پایان نامه)

فایل مورد نظر در مورد ادبیات نظری و پیشینه تحقیق کیفیت خدمات ومدل سروکوال (فصل دوم پایان نامه) می باشد که پس از مطالعه آن در صورت تمایل می توانید نسبت به دریافت آن اقدام نمایید.
برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دریافت فایل
ادبیات نظری و پیشینه تحقیق کیفیت خدمات ومدل سروکوال (فصل دوم پایان نامه)

ادبیات-نظری-و-پیشینه-تحقیق-کیفیت-خدمات-ومدل-سروکوال-(فصل-دوم-پایان-نامه)

دانلود ادبیات نظری و پیشینه تحقیق کیفیت خدمات ومدل سروکوال (فصل دوم پایان نامه) در 45 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده.

مشخصات محصول:
توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر
پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
منبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)

کاربردهای مطلب:
منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهی


قسمتهایی از مبانی نظری:

مقدمه

اگر در میان تمامی جوامع را که جستجو کنید در میابید که هر مشتری که قصد خرید کالایی را داشته باشد پیش از آنکه قیمت آن را در ذهن بیاورد خواستار کیفیت است. اگر آموزش وپرورش را یک سازمان ارئه دهنده ی علم وخدمات باشد قطعا مشتریان آن کیفیت را مقدم بر کمیت خواهند شمرد گو اینکه کمیت نیز در جای خود مهم تلقی می شود،لذا این سازمان با فرهم آوردن کلیه منابع علمی،فنی،هنری،منابع انسانی در صدد وصول به هدفهای سازمانی وتعلیم و تربیت است. سازمان های پیشرو امروز از ویژگی های تحوّل پذیری، یادگیرندگی، دانشگری، خلاقیت و انتقادپذیری برخوردارند. این سازمانها به وضع موجود تن نمی دهند و با برخورد مناسب با شرایط تحوّل،از هر دگرگونی مثبتی استقبال می کنند چون تحول جویی وتحول پذیری لازمه ی بقای سازمان هاست. سازمان های پیشرو همواره فرصت های یادگیری و آموزش برای ذینفعان خود فرهم می کنند و در جهت دانایی محوری،شکاف های دانایی موجود را شناسایی نموده و در صدد پرکردن آن و خلق دانایی تازه هستند. همچنین در این سازمان ها،خلاقیت و ابتکار مورد تشویق قرار می گیرد و با ایجاد محیطی آرام و مفرح به ظهور خلاقیت های فردی و گروهی کمک می کنند(ابیلی وموفقی، 1382صص 19-16).  هدف كليه تلاشهاي مديريت كيفيت جامع در سازمان در جهت بهبود و حفظ كيفيت، جلب رضایت كامل مشتري با كمترين هزينه است. (حسين زاده و صائميان، 1381). برهمین اساس سازمان هایی که هدفشان ایجاد تحوّل و کیفیت بخشی می باشد اقدام به سازماندهی مداوم فرایند ها،رهبری،مشارکت کارکنان در تصمیمات،توانمندسازی کارکنان با ایجاد دوره های آموزشی ضمن خدمت،فعالیت های گروهی،وتوجه به ابعاد مدیریت کیفیت فراگیر می نمایند. به همین لحاظ بالا بردن کیفیت خدمات هم مورد توجه کارکنان و هم مورد توجه مشتریان وذینفعان خود می باشد. لذا با توجه به موضوع تحقیق در این فصل به کیفیت خدمات،مجتمع های آموزشی وپرورشی وتاریخچه های آن اشاره می شود.

کیفیت ومولفه های آن
 تعاريف كيفيت:

- مونتگمري  كيفيت را اين گونه تعريف مي كند: كيفيت عبارت است ازميزان تطبيق محصولات با خواستهاي استفاده كنندگان از آنها. (نقل از صلح نژاد87)
- دمنيگ « كيفيت را با ميزان يكنواختي و يكساني كالا يا خدمت مربوط تعريف مي كند. »(كزازي، 1378)
- جوران معتقد است « كيفيت عيارتست از مطابقت كالا يا خدمت با كاربرد آن، معناي ديگر اين عبارت اين است كه « استفاده كننده از كالا يا خدمت بايد بتواند نياز يا خواست خود را از آن كالا يا خدمت بر آورده سازد».(نقل از صلح نژاد87)
از تعاريف فوق چنين استنباط مي شود كه آنچه كيفيت كالا يا خدمات را تعبين مي كند، ميزان انطباق آن با نيازها، استانداردها و انتظارات مشتري است.
اخيرا ً سازمانها و شركت هاي راهبر تنها به رضايت مشتري بسنده نمي. كنند، بلكه معتقدند بايد مشتري خود را مشعوف، خوشحال و شاد كنند.
- استاندار صنعتي ژاپن 1981-8101 JISZ كيفيت را مجموع مشخصه ها يا عملكردهايي مي داند كه روشن مي سازد توليد يا خدمت، كاربرد معين خود را دارد يا نه. (نقل از صلح نژاد87)

قسمتهایی از پیشینه پژوهش:
-زفیروپولوس (2006) در مطالعه ای کیفیت خدمات آموزشی را با الگوی سروکوال با ابعاد پنج گانه و 22 مولفه مشخص شده توسط پارسورامان وهمکارانش در موسسات آموزش عالی یونان از دیدگاه دانشجویان بررسی کرد. در این مطالعه اطلاعات لازم بوسیله پرسشنامه در مقیاس پنج درجه ای لیکرت در دو زمینه میانگین ادراک و انتظار از 3335 دانشجوی دوره کارشناسی جمع آوری شده است. در این تحقیق میانگین انتظار دانشجویان در بعد همدلی کمتر (428/3) و قابلیت اطمینان بیشتر (892/3) بوده است  و در میانگین ادراک دانشجویان  بعد همدلی کمتر (346/2) و بعد مسئولیت پذیری (872/2) بوده است. در مجموع در هر پنج بعد شکاف ادراک و انتظار منفی بوده و بیشترین شکاف را قابلیت اطمینان (131/1-) و کمترین شکاف را ملموس ها (969/-) داشته است.


فهرست مطالب به شرح زیر میباشد:
- مقدمه  
2-2- کیفیت ومولفه های آن   
2-2-1- تعاريف كيفيت:   
2-3- خدمات   
2-4- کیفیت خدمات   
2-5- مجتمع آموزشی   
2-6- کیفیت  خدمات:   
2-7- الگوی های کیفیت خدمات   
2-7-1- الگوی گرونروز   
2-7-2- الگوی سوین   
2-7-3-الگوی آلدلیگان و باتل   
2-7-4- الگوی سروکوال   
2-7-4-1- شكاف هاي مدل سروكوآل:   
2-7-4-2-دلايل وجود شكاف ها   
2-7-4-3- دلايل خرد وجود شكاف ها   
2-7-2-4- مقوله هاي خاص در بكارگيري درست سروكوآل:   
2-7-4-5- معايب سروكوآل:   
2-7-5- مدل کیفیت مالکوم بالدریج  
2-8- تحقیقات انجام شده در خارج از کشور   
2-9- جمع بندی :   
منابع



دانلود فایل

برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دریافت فایل


کلمات کلیدی: دانلود ادبیات نظری و پیشینه تحقیق کیفیت خدمات ومدل سروکوال (فصل دوم پایان نامه) مباني نظري پرسشنامه مدل سروکوال پرسشنامه سروکوال چیست استفاده از مدل سروکوال در ارزیابی کیفیت خدمات پيشينه تحقيق مدل سروکوال doc پيشينه پژوهش مدل سروکوال pdf فصل دو

مطالب مرتبط

ادبیات نظری و پیشینه تحقیق کیفیت خدمات ومدل سروکوال (فصل دوم پایان نامه)


پاورپوینت ضوابط و استاندارد های معماری خانه تئاتر و سینما

دانلود طرح توجیهی و کارآفرینی تولید بطری پلاستیکی

مبانی نظری و پیشینه تحقیق مفاهیم مدیریت بازاریابی(بازاریابی رابطه مند)

تحقیق تاثير اشتغال مادران بر تحصيل كودكان

جزوه نمونه سوالات طبقه بندی شده امتحانات نهایی ریاضی سوم انسانی

جزوه تایپ شده ، رنگی و مصور ریاضی 3 تجربی

دانلود طرح توجیهی تولید دوشاخه و سرپیچ لامپ

دانلود طرح توجیهی تولید سیم و کابل

آموزش مفاهيم MOdbus ETHRW

دانلود مطالعات و رساله معماري طراحی رصد خانه